MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Marie - 2 oktober 2009 21:48

Så är man då tillbaka på ruta 1.

Alltså dit jag INTE ville komma igen.

Vilket skit, jag visste det, jag visste det, jag visste det!

Men ändå måste jag gå igenom detta en gång till.


Vad jag menar är att jag åter är sjukskrivien för min utmattnings depression!

Efter två år på halvtid på jobbet, som har funkat hur bra som helst, blir jag åter tvungen att gå tillbaka på heltid med SAMMA arbetsuppgifter som tidigare, samma stress.

Ja, vad händer???

Vad tror ni?


Efter ca tre veckor bryter jag ihop IGEN!

Gråter, skakar, glömmer saker, svettas, huvudvärk, mår med andra ord SKIT!


Ska det vara så här nu? Vad ska jag göra?

Jag har sökt andra jobb hela tiden jag varit sjukskriven..men får inga.

Varför..är jag för gammal?

Eller är det för att jag jobbar inom svenska kyrkan som arbetsgivare inte vill anställa mej?

De kallar ju inte ens på intervju längre!

Jag har sökt allt...men inget.

Hur det än är så måste man ju ha pengar..så jobba måste jag ju.


Är det någon som kan ge mej ett tips?

Ska iaf träffa min läkare på onsdag. Får höra vad hon säger...

men så här kan jag ju inte ha det, det är iaf ett som är säkert.

Jag vill må bra!! Vill verkligen inte må på detta vis.

Pls hjälp mej med tips!!





Ovido - Quiz & Flashcards