MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Marie - 8 oktober 2009 17:52

Nu är det höst!


Hittade en vacker bild på regndroppar som samlats i ett spindelnät.

Det ser ut som pärlor på en tråd!


Men igår var jag till min läkare iaf..lovade att skriva igår, men det blev inte av. Men nu kommer det! Jag blev sjukskriven 50%, det känns skönt. Hon ville sjukskriva mej helt, men ajg sa ifrån. Vill ändå vara igång och jobba lite. Kommer att jobba med grejer där det inte förekommer så mycket stress. Det känns underbart. Nu kan jag tuta på min egen takt igen, nu vet jag att det kommer att gå bra. Men frågan är ju bara hur länge försäkringskassan tillåter mej at jobba så här.

Men nu får jag ta en dag i taget, har jobbat på ÖF idag 4 timmar ca. Det är perfekt! Orkade till och med åka till min syster dotter o ta en fika, sen tog vi hundarna o tog en skapligt lång promenad.

Roligt och jätteskönt.

I morgon ska jag oxå jobba några timmar, ska fixa våra "fairtrade skåp", fylla på med lite nya roliga saker!

Sen är det helg igen! Kanske tar en tur till Tuna o går på bytar dagar, sen kan hända om orken finns, blir det en tur till Österbybruk o julmarknad! Ja har ni hört, julmarknad NU??? Det är oktober...jaja men de har alltid så här tidigt numera. Missade marknaden förra året, så jag hoppas jag kommer iväg i år.

Nu får det vara nog för idag....

Var rädda om varann!!!

Puzz

Ovido - Quiz & Flashcards