MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Marie - 6 oktober 2009 22:49

 

 Tänk att på nära håll få följa med när ett under sker!!

Jag får göra det...jag får följa mitt lilla barnbarn, från vecka 7, när jag fick veta det,  till dess det kommer till oss i mars. Naturligtvis kommer jag att få följa honom/henne så länge jag lever.Vilket ska bli underbart!

Men att få vara med från början så här är fantastiskt tycker jag.


Igår va de lyckliga föräldrarna på ultraljud.  

Även för dem är det ett underverk som sker!Det är ju deras första barn!!!


Det är ju så med  barn, alla barn är små underverk!! Se bara på bilden!!

Endast 18 cm lång, men ändå ser man att det är en riktig liten människa.

Ser ni näsan??

Jag kan sitta och titta hur länge som helst! Jag kan inte se mej mätt, jag har bilden på telefonen oxå, jag tar fram telefonen ibland o bara tittar på bilden!!!

Haha..ja men  man är väl lite tokig. Men det tycker jag man får vara när man ska få barnbarn, och ska få bli mormor för första gången!!

Jag är ju farmor oxå, och jag var lika lycklig då när lilla Märta låg i mammas mage som jag är nu.

Hon är oxå ett litet under vår Märta!! Vilken härlig unge hon är!!

OHH vad jag älskar henne!!

Men så är det..man blir lite tokig o nojjig när man får barnbarn, men det hör nog till.

Åh vad jag ska skämma bort mina barnbarn, både med massa kärlek och med roliga upplevelser och förstås leksaker, kläder o godis!!!! hahahaha


I morgon ska jag till doktorn!!

Återkommer mer om det i morgonkväll!!

Tills dess....ciao!!


Ovido - Quiz & Flashcards