MiaMarie´s tankar och dagar

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Ledig men skulle kanske ha jobbat ist!!! :/

Av Marie - 30 september 2011 20:03

Ja så där är det....

men nu är jag iaf hemma

men åker o jobbar imorgon igen.

Fått jobba 3 pass mer än vad schemat visade!

Det är man ju superglad för!

Skulle ha jobbat endast 13 timmar, men veckan kommer att sluta på ca 35 timmar!

Det är jag nöjd med!


Tack arbetskamrater att ni ger mej era pass  


Idag har vi besökt svärmor, där går det framåt.

Snart är hon nog hemma igen tanten!

Vi tog henne på en promenad idag, klart man behöver luft när det är så fint väder!



Sen begav vi oss till dotter & dotterdotter!

Pussar och kramar blev det!

 

Ja hon sov när vi kom, och mormor fick väcka!!

MYYYYS!


Nu är det Idol, sitter o slötittar! Hade varit kul med sällskap....


Nä nu får de va bra så här...

Orka??

Bye!

 

 
 
Love

Love

12 november 2011 17:45

Skönt att du mår bättre och har ett jobb du trivs med. Jag har inte bloggat så mycket beroende på att när det blir för mycket orkar jag inte. Tom i huvudet och har inget att berätta.
Det är tur att vi har våra barn o barnbarn som hjälper på alla vis.
Ett sms som du fick från din som kan förändra en jobbig dag till en toppendag.
I dag har jag köpt en trimmer för att klara av att sköta hundens päls som växer med raketfart. Tog två skär till och kalaset gick på 2.000:- men vad gör man inte för sin vovve.
Tänk om två veckor är det advent och det ser jag fram emot då får det gärna vara snö.
Ha det nu så bra.
Kram från Love.

http://http:vindalou.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 november 2011 22:54

OJJJJJ!!! Såg just att jag inte bloggat sen i september!! Skandal! Varför har jag itne de då tro? Jaaa jag har jobbat mycket! Men det kan ajg ju inte bara skylla på,  då det finns fler timmar på dygnet än då. Nää jag har väl bara inte h...

Av Marie - 12 september 2011 23:34


Vet ni hur underbart det känns att känna hur ni bryr er och känna era värmande kramar!!  Det betyder mycket! Dels får jag läsa oxå att jag inte är ensam...det vet jag förut, men det känns ändå skönt att veta! Jag känner att jag har många därute...

Av Marie - 11 september 2011 22:30

.....och det är svårt att andas, känns det hopplöst igen. Ska det nu börja igen? Nej jag hoppas verkligen inte det.  Man säger att man ska kunna Stoppa det....men HUR gör man då? När tankarna mal och magen är i uppror. Det kryper inne i arm...

Av Marie - 2 september 2011 21:36


Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar. Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar. Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på. Ska verkligen försöka att gö...

Av Marie - 20 augusti 2011 23:30


  Björne vår lilla gulliga vovve!     Att man kan sörja en liten hund till den milda grad som vi gör nu, det trodde jag aldrig!      Här sitter han (till höger) Björne! Till vänster med öronen bakåt är min HugoBoss! Björne var pappa till...

Ovido - Quiz & Flashcards