MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Marie - 25 oktober 2009 20:11

NU har han börjat spackal o slipa rummet!! Yes!!

Så jag hoppas det blir tapetsering snart nu!

Allt måste ju bli klart före Torsdag.

Då kommer ju mina älsklingar från Skellefteå!!


Idag har sys varit här! Vi tog en långpromenad på 1 timme med våra små hundar.

VI träffade en Stor hund, men han vara bara en valp, men jämfört med Boss o Björne va han jättestor!

Bäst att skälla på honom och visa att man iaf har röstresurser!!

Promenaden slutade iaf med att vi var ganska blöta av regnet som kom.

Men skönt och nyttigt för oss iaf!!

Sen tog vi bilen till boländerna och gick på Kapp Ahl, sys skulle handla lite.

Hon köpte ett par snygga tajts som ser ut som jeans, en snygg t-shirt och en BH!!!

Jag köpte mej en tunika på rea!!!


Så blev det lite mat på Coop, sen bar det iväg hem för att laga middag..biff, potatisgratäng.

Det blev inte så tokigt om jag får säga det själv. Flört


Nu sitter jag och väntar på att Wallander filmen ska börja kl 21.

De filmerna är så bra, de som är på engelska.

Gillar faktiskt de bättre än den svenska!!!


Träffade ju Matilda och Kimmie i går..var till dem och fikade.

Vilken sööööt mage hon har..ojoj, oj va jag längtar efter att lilla bebben ska komma!!

Men jag får la vänta ett tag till...men snart så, halva tiden har ju gått!!!


BTW

Såg att de börjat med reklam på den här bloggsidan oxå...överallt ska det va reklam.

Började ju blogga här pga att det inte va reklam här!

Men så bytte de namn, så nu kan de ha reklam här oxå!! Skit!!!


Jaja nu ska jag strax återgå till stickningen, har legat lågt för jag kunde inte för mitt liv förstå hur jag skulle göra. Men så hjälpte sys mej idag, och jag hade ju gjort rätt, fast jag hade tänkt fel...jaja nåt ditåt iaf.

men nu vet jag!!

Så nu blir det en liten tröja iaf!!

Kramar så här på söndagskvällen till dej som läster!

bye!

Ovido - Quiz & Flashcards