MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Marie - 5 oktober 2009 21:38

                                                                                         
Så har helgen gått, lungt o skönt har vi haft det. Matilda o Kimmie kom hem till oss, vi tog en åktur vi tre till Mickelsmäss i Örsundsbro!

Kul att ungdomarna vill ha mej med!!

Det uppskattar jag  mycket.

 Där fick jag för första gången träffa Kimmies mamma och syster. Det var trevligt!

Annars var det mycket regn och blåst där. Det var ju mindre roligt. Men vi hade trevligt tillsammans ändå.

Shoppade bara lite...mest garn..till babykläder och babyfilt!!


Idag följde jag syster min så hon fick handla, hon har ju varit sjuk och har inte så mycket ork...klart man försöker hjälpa.

Så körde vi ut till Gunsta o fikade hos hennes dotter Nina.

Hemmabakade mazariner fick vi där..hon är ju så himla duktig den tjejen!!!

GÖTT GÖTT va det!


Idag var det marknad i Uppsala...klart jag åkte dit. Träffade min älskade vän U-G där. Vi har inte setts på sååå länge. Så vi gick o gick o pratade o praatade. Men vi hann inte prata klart..det var för kallt! Vo fick åka hem.

Vi får ta mer en annan dag. Hon jobbar ju i stan nu så vi kan väl ses nån dag när hon slutat jobbet och ta en fika.

Det är ju såna här saker jag ska göra nu...bara göra sånt som är roligt o gör jag det...så grubblar jag inte så mycket. DET är skönt.


NU vill jag tacka mina läsare som skriver inlägg här...tack för fina ord o varma tankar! DANNE jag älskar dej, tack älskade unge!!! Du är så rar!


Carina..sååå skönt att läsa det du skriver för du förstår precis eftersom du varit där själv. Hälsa lilla Jonatan från mej...han kommer nog att ha det bra ändå på miniminiorerna. Maria är bra!


Såååå nu till DAGENS stora grej!

Idag har jag sett mitt blivande barnbarn!!! Det lät konstigt, men mitt barnbarn som ligger i Matildas mage, har jag sett. De har varit på ultraljud så jag har sett bilder på honom/henne!!! Jisses vilken känsla att se det lilla livet. De fick veta att barnet är 18cm lång och huvudet är 4 cm....ojoj en sån liten plutt!!

Men det är MITT barnbarn och jag är ju så glad! Oj vad jag längtar!! 4 mars ska den lilla komma!!! WIIII

Jag är så glad för detta! Så skönt att ha något gott att se fram emot!!

Avslutar här för idag.

Tack alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards