MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg under april 2011

Av Marie - 21 april 2011 21:54

Hej där vänner!

Det va lääänge sen!

Har inte haft tid o ingen lust att skriva.

MEN...

idag fick jag en utmaning av min dotter!

Det va några frågor jag ska svara på....så jag börjar väl nu då!

1 JAG ÄR RÄDD FÖR....

Att mista de som betyder mest för mej i hela värden, MIN FAMILJ!

2 JAG VET INTE VAD....

som är värst, sniglar eller spindlar.

3 JAG HAR HAFT....

jättetrevligt besök ikväll!

4 JAG HAR INGEN ANING....

om jag kan åka på någon semester i sommar!

5 JAG ÄR EXPERT PÅ......

att prata en massa tok!!!

6 JAG DRÖMMER.....

om att få ett jobb som jag älskar och även är bra betalt!

7 NÄR JAG ÄR.....

med mina barnbarn är jag glad!

8 JAG ÄR INTE...

det minsta skrockfull!


Det va mina svar!! 

Nu skickar jag vidare! 

jag skickar vidare till

Anette Å-E, Margot, Raija, Anneli M, Ylva L, Ia, Johanna H, Jenny S


Har du ingen blogg, skriv i Fb...utmana 8 av dina vänner!!!


GLAD PÅSK

GLAD PÅSK

GLAD PÅSK

                                                  



      







Ovido - Quiz & Flashcards