MiaMarie´s tankar och dagar

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2009

En härlig dag!

Av Marie - 20 augusti 2009 21:19

Tack mina gooooa vänner för en rolig, skön och helt underbar eftermiddag!!!

Att bara få vara, att få sitta o fika, prata, skratta o mysa i solen, kan man ha det bättre?

Nä det tror jag inte.

Men idag på eftermiddagen fick jag en sån skön stund med mina väninnor A och T!!

Solen sken, fikat va gott och sällskapet toppen!

Jag blir lycklig bara jag tänker på att jag dessa tjejer som vänner, de är så goa o rara.

Det är ett ganska stort åldersspektra på oss,

typ 30, 40 och 50 år!

Men det spelar ingen roll, vi trivs så bra tillsammans.

Jag kunde ju ha varit mamma till T, men vi är vänner och bra vänner ändå!

Tack för att NI är mina goa vänner!


Så har jag idag oxå varit o lånat en resväska till.

Nu ska det packas...

inte långt kvar nu! ahhhh härligt.


En jobbardag kvar...sen så..söndagkväll dåååå!!

Men vi ska hinna fira sonens 25 årsdag oxå på lördag.

Helst skulle jag vilja hinna med o besöka svärmor och barnens kusin som nyss blivit mamma.

Vill ju så gärna se lilla pojken!!

Men vi får se vad som hinns med!

Nu blir det kvälls promenad med lilla hunden!!

Får se om jag får med lilla gubben min ut oxå??? ;)

Men vi hörs igen!!!

So long!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 november 2011 22:54

OJJJJJ!!! Såg just att jag inte bloggat sen i september!! Skandal! Varför har jag itne de då tro? Jaaa jag har jobbat mycket! Men det kan ajg ju inte bara skylla på,  då det finns fler timmar på dygnet än då. Nää jag har väl bara inte h...

Av Marie - 30 september 2011 20:03

Ja så där är det.... men nu är jag iaf hemma men åker o jobbar imorgon igen. Fått jobba 3 pass mer än vad schemat visade! Det är man ju superglad för! Skulle ha jobbat endast 13 timmar, men veckan kommer att sluta på ca 35 timmar! Det är ...

Av Marie - 12 september 2011 23:34


Vet ni hur underbart det känns att känna hur ni bryr er och känna era värmande kramar!!  Det betyder mycket! Dels får jag läsa oxå att jag inte är ensam...det vet jag förut, men det känns ändå skönt att veta! Jag känner att jag har många därute...

Av Marie - 11 september 2011 22:30

.....och det är svårt att andas, känns det hopplöst igen. Ska det nu börja igen? Nej jag hoppas verkligen inte det.  Man säger att man ska kunna Stoppa det....men HUR gör man då? När tankarna mal och magen är i uppror. Det kryper inne i arm...

Av Marie - 2 september 2011 21:36


Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar. Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar. Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på. Ska verkligen försöka att gö...

Ovido - Quiz & Flashcards