MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Marie - 22 augusti 2009 17:23

Så har vi då firat vår yngste son som på måndag fyller 25 år!

Fattar du??

25 år!

Han den lilla killen som alltid sjunger???

Herreminje, så tiden går!

Fattar inte att det redan 25 år sen jag fick honom.

Ja då var jag 25 och ung.

Men så är det..lite roligt oxå.

Är så glad att det börjar fixa sej för honom.

Har ju lägenhet o hoppas på jobb eller praktikplats inom snar framtid.

Det blir nog bra !!!!

Love you my boy!!

PS en liten bild på ett regnigt Thailand ^^


Så är det packning som står på schemat!

Åhh va jag drar mej för det...

men jag måste ju.

Men jag måste säga att just nu känns det lite surt...hihi nu va jag rolig,

lite surt att åka till Thailand just nu, Det regnar och är värsta ovädret..DET är surt!!

Såg att det kommer att bli över 30 mm regn ganska många av de dagar vi ska vara där.

Iaf första veckan.

Vi får se..kommer väl hem utan att ha badat o solat...

vår förbannade otur!!

jag skulle inte bli förvånad!!

Återkommer om det senare.


I morse steg jag upp kl 04.00

Körde Johanna och Joakim till Arlanda.

Fick sen några timmar senare ett sms, där de berättade så varmt o skönt dom har det på Mallis!! ;)

KUL FÖR DEM! :S

Matilda har oxå jättefint väder o varmt i Bulgarien! :S

Kul för dem oxå!!! :S:S:S:S:S:S


Ja...vad finns mer att säga just nu???

Inget tror jag.

Återkommer efter min resa!

Ha det gott så länge, så hörs vi snart!

PYZZZZZ

Ovido - Quiz & Flashcards