MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Marie - 4 augusti 2009 18:42

Ja då gick den här dagen oxå!

Den blev ok trots allt!

Vi bestämde oss för att åka ner på stan och ta en fika.

Jag bjöd min gubbe på Landings, ett av Uppsalas bättre fikaställen, om ni frågar mej.

Gott kaffe med en underbar fruktpaj till.

Han konditorn där,  Hans-Ole..han kan baka han!


Tror jag ska skicka in en ansöka om jobb där!!

Japp det ska jag banne mej göra.


Sen iaf gick vi o tittade lite på all rea.

Jag shoppade lite, som ett par jeans och en snygg svart väska!!

I like handbag´s!!!


Nu har vi ätit pasta och köttfärssås!

Före det tog jag en rask promenad ca 45 minuter med hunden!!

Kändes bra!!

Varmt o klibbigt, men skönt!

Tänk att det verkligen är så att när man mår lite dåligt,

då ska man åka och shoppa!!!

Då mår man lite bättre i själen!! ;)


Nu ska jag göra något annat en stund...

men på återhörande snart!!

Kramiz




Av Marie - 4 augusti 2009 11:57

Så har det kommit till en ny dag på min semester,

 som går fortare än tåget!

Vad har jag gjort med min semester, vad har jag gjort med den??

Inte ett skit!!

Sitter här hemma, det blir ingenting!

Varför??

Svar....jag vet inte!

Kommer oss inte för med nåt! Allt är besvärligt!

Skitdumt!

Hur blev det med att åka ner på stan o ta en öl???

Inget!

Att åka ner på stan o ta en fika o bara va???

Inget!

Nära till allt, hitta på saker!

Inget!

Nej, för det är inte så jävla kul att göra saker själv!

När man inte får med sej nån!

Då blir det så at man sitter på sitt breda och försöker underhålla sej vid datorn.

Där finns det iaf människor att prata med!

Det är inte så att jag inte trivs i stan..nej nej!!!

Jag trivs JÄTTEBRA!!

Men jag vill ha sällskap av nån som känner som jag.

Inte att allt är jobbigt att ta sej för.

Jag vill inte planera allt..det kan bli som det blir en gång.


Hmm neråt dag i dag!!

Mår visst inte så bra inne i mej, känner jag nu.

Skönt att skriva av sej!


Kan bero på att navelsträngen håller på att bli avklippt på riktigt nu!


Men det blir nog bra!

svejs!


Ovido - Quiz & Flashcards