MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Marie - 18 augusti 2009 21:08

Jaha,

så har jag varit till Arlanda och lämnat dottern o kompisen där!!

En vecka i Bulgarien!

Härligt!

Sol o lite fest!!

Det blir kul!

Jag önskar verkligen att de får en toppenvecka

med sol o bad och roliga människor!

Pojkvännen saknar redan!!

Stackarn...tur han har jobbet att åka till.

Men en vecka kan va lång när man längtar!!

Men det går nog bra! Hon är snart hemma igen!!!


På lördag är det nästa tur till Arlanda då!

Avlämna son nr 2 med flickvän!!

Mallis!!Härligt!

På SÖNDAG är det vi som åker!!!

THAILAND!!!

Kata noi!

myyys!

Varmt o skönt,

säkert lite regn oxå det är ju regnperiod,

men inte varje dag.

Förra gången hade vi 3 regn dagar av 14...det va helt ok.

Är det någon som har pips på vad man bör hinna med att göra???

Skriv o berätta!!!


En sak som är säker iaf är att jag ska ut på saker,

se fina ställen, så vill jag rida på elefant oxå.

Får se om jag får med mej gubben min!!

Tempel vill jag besöka!

Ja denna gång ska vi se saker!!!

Massa har talat!! hihi


Har pratat med sonen i norr idag!

Han verkade glad.Det kändes bra!

Sonhustrun har jag  inte språkat med, hon jobbar och sliter.

Hoppas jag snart får Prata med lillan i camen!!

Längtar , saknar!!!


Nu blir det snart god natt!!

Hörs åter en annan dag!!

Pyzz




Ovido - Quiz & Flashcards