MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Marie - 17 augusti 2009 23:14

Men då...

Jag glömde ju!!

Idag ÄNTLIGEN kom jag ut i skogen för att plocka kantareller!

I min gamla skog, där jag hittar!!

Nice!

Tog ex grannens oxå..va ska hon med den till?

Jag vet ju var de finns så det är lika bra att hämta dem!

Men oj så blöt jag blev!!

Det kom en störtskur strax innan jag gick ut.

Men trodde sen att det va över.

Tänkte att det nog är lite blött så eftersom jag ingen jacka hade med mej, tog jag en sopsäck o klippte hål i!

Det gick jättebra, den skydda perfekt!

Tills nästa störtskur kom!!

haha..ojoj blött blev det!

Men va gör det??

4 liter som nu ligger i frysen.

Det är gött de!!


Det va bara de jag ville skriva o berätta,

sen förstås att visa bilden för er!

Hörs snart igen!


Kram pyss

XXXXXXXXXXX



Av Marie - 17 augusti 2009 23:05

Vill bara lägga ut en bild på mina blommor på balkongen!

Rätt fina om jag får säga det själv!!

Klart jag får!!

Puzz

Av Marie - 17 augusti 2009 22:44

Tack mina älskade läsare o vänner!

Jag blir glad över att läsa vad ni skriver, då är jag inte sååå helt jäkla fel ute ändå?

Men jag hoppas nu verkligen inte att detta har förstört något för vår relation och för vår familj.

Nää så illa kan det väl inte vara.

Fick iaf ett mms av sonen idag på lilla skruttan, så det är nog ok för honom iaf. Ska ringa nån dag o höra hur det är.

Men jag väntar ett par dagar, så de får vara ifred ett tag.


Nu har lilla gullfian börjat på dagis där i norr...

Sist jag hörde nåt va det iaf bra. Hon trivdes o hade fått bra kontakt med en av fröknarna.

Det brukar gå bra, de flesta på dagis brukar ju vara kanonbra!


Så nyttigt o bra för skruttan att få kompisar o flera nya vuxna som förebild eroxå. Det är jättebra!


Gud så jag längtar efter henne!!

Hoppas vi kan åka upp snart.

Ska väl höra med dem när det passar, så får jag väl boka flyg så vi kan åka upp!


Men först blir det flygtur till Thailand!

På söndag åker vi!!!!

Kata noi..here we come!!


I morgon åker dottern till Bulgarien m kompisen!!

OJ så roligt de kommer att ha. Dessa partybrudar.

Jag unnar dem verkligen en semester tillasmmans. Kompisen har jobbat HELA sommaren, och nu fixat så dottern min kan åka med!!

Det är kompistag det!!!

Hon är för go!


Sen på lördag åker en av sönerna med sin goa flickvän till Mallorca.

Hon har oxå jobbat HELA sommaren..så de är oxå helt klart värda att få åka iväg.

Första resan utomlands för dem tillsammans!!

Åhh så mysigt de kommer at få det!!!

Turturduvorna våra!! ;)


Ja sen är det söndag o då åker vi som sagt!!

14 dagar!! Yessss!!


Sen är det den 24 på måndagen, då fyller tredje sonen 25 år!!!

Och ingen är hemma!!!

Stackare...;)

Men vi ska fira på lördag..då blir det smörgåstårta o tårta.

På kvällen ska han ha kräftskiva!

Då får han skoj med kompisarn!


På måndagen kommer släkten o firar.. så inte går det någon nöd på honom!!

Han kommer att bli så firad så!!


Japp det va väl allt för idag!

I morgon blir det körning till Arlanda då!

ja det är ju bra så ajg vet vart jag ska ta vägen på söndag när det är VÅR tur att åka!!

Ha det gott!!

Tack för att NI finns!

Pyzz







Ovido - Quiz & Flashcards