MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Marie - 8 oktober 2010 18:21


Dagen har varit tung!

Vi har bevistat

Rose-Marie´s begravning!

Endast 49 år, tog cancern hennes liv. 


Hon lämnar Man och tre söner, mor o far.


Trodde mitt hjärta skulle brista ute vid bilen när vi tog farväl av Rose-Marie,

Hennes gamla mamma o pappa stod där och grät.

Hennes mamma o pappa som har mist alla sina 3 döttrar i cancer.


Hur orkar man gå vidare när man mist alla sina barn??

Jag kan inte ens tänka tanken o förstå hur det ska vara?


Jag hoppas jag aldrig behöver hamna i den situationen.

Skulle aldrig klara ett liv utan mina barn!!!


Jag hoppas nu att Mats och pojkarna kan gå vidare.

Mats sa idag, att det måste man, det finns inget annat.

Så rätt han har.

Men hur orkar man??


Tänker på er alla!!


R.I.P

  


Sen får man träffa många gamla vänner o släkt

när man besöker en begravning.

Många av er har jag inte sett o träffat på länge!

Så finns det en och annan man är glad att slippa träffa.

Men de flesta är roligt att se iaf.

Men tråkigt att det är vid såna här tillfällen!! 


Måste ge Emelie som sjöng på begravningen

en eloge!

Va duktig du är!

Jättefin röst har du o du va stark som orkar stå o sjunga på en begravning så här!


Du kommer att få många tillfällen att sjunga,

du kommer att bli anlitad fler gånger va så säker!!

Tack för vacker sång!!!


Avslutar nu!

Önskar er alla en bra kväll!


Kram

  


Ovido - Quiz & Flashcards