MiaMarie´s tankar och dagar

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Åter från Skellefteå!!

Av Marie - 3 september 2010 17:56

Nu va det så länge sen jag skrev igen!! 

Men se, nu är jag här igen!!

Det är som man brukar säga, den som väntar på något gott...

Hahahah...

Men iaf så har jag iaf varit i härliga Skellefteå! 

Det har blivit så att för varje gång jag är där, så trivs jag där mer och mer.

Jag kan förstå Magnus  att han trivs där!! 

Jag kapitulerar ....jag ger mej!!   

Skellefteå är faktiskt Staaaaaan!!


Det har varit några härliga dagar jag fått med familjen Björnberg!!

Min älskade lilla Märta blir så stor!!


  

Här hjälper Märta mej att skära champinjoner till middagen!!

Hon är så himla duktig!!

Ni kan ju se på minen att hon är en liten busunge!!! ;) 

Men så go så go!!

Undrar hur många gånger hon sa att hon längtat efter mej!!!

Kan man smälta eller?????

  

Här är det gos o bus med pappa Magnus!!

 Vi besökte matfesten i Skellefteå..det va häftigt!

Massor med krögare mfl som stod o sålde mat, så det va bara att gå runt o känna efter vilken typ av mat man va sugen på!!

Magnus och jag fastnade för BBQ!!

Hanna kände för fiskgryta och Märta hon tog pannkakor med grädde och sylt!!!

Så såg jag en Robinsonvinnare och Staffan Ling där!!

Ja de va väl inte så värst....men iaf!!!

  

Magnus och jag tog varsin öl, det va gott för det va så kallt!!


Tack för trevliga dagar med er gullisar!!!

Hoppas vi ses snart igen!!!


Så till nästa gullis!!

Vem då????

  

Alexis så klart!!!

Ses å stor hon blivit och hon är så go!!

En glad liten skitunge!

Nu har de blivit Uppsalabor oxå!!

Tror hela familjen trivs i nya lägenheten!!

  

Cool girl!!!


Ja nu är jag halvtids arbetslös!

Hur kul är det på en skala???

Inte alls!

Så nu får vi se vad som händer framöver.

Var till Af i onsdags!

Så jag är anmäld där. De har skickat in papper till a-kassan. 

Så nu hoppas jag att mina fd arbetsgivare kan vara lite snabba o sända över papper som jag behöver från dem!

Ska bli kul o se hur lång tid det tar!

Kan det bli en omskolning??

ja vi får se!!!!

Nu får det va nog för idag....

fortsätter dricka mitt vin nu!

ha en trevlig helg!!

Ses väl snart!!!!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 november 2011 22:54

OJJJJJ!!! Såg just att jag inte bloggat sen i september!! Skandal! Varför har jag itne de då tro? Jaaa jag har jobbat mycket! Men det kan ajg ju inte bara skylla på,  då det finns fler timmar på dygnet än då. Nää jag har väl bara inte h...

Av Marie - 30 september 2011 20:03

Ja så där är det.... men nu är jag iaf hemma men åker o jobbar imorgon igen. Fått jobba 3 pass mer än vad schemat visade! Det är man ju superglad för! Skulle ha jobbat endast 13 timmar, men veckan kommer att sluta på ca 35 timmar! Det är ...

Av Marie - 12 september 2011 23:34


Vet ni hur underbart det känns att känna hur ni bryr er och känna era värmande kramar!!  Det betyder mycket! Dels får jag läsa oxå att jag inte är ensam...det vet jag förut, men det känns ändå skönt att veta! Jag känner att jag har många därute...

Av Marie - 11 september 2011 22:30

.....och det är svårt att andas, känns det hopplöst igen. Ska det nu börja igen? Nej jag hoppas verkligen inte det.  Man säger att man ska kunna Stoppa det....men HUR gör man då? När tankarna mal och magen är i uppror. Det kryper inne i arm...

Av Marie - 2 september 2011 21:36


Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar. Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar. Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på. Ska verkligen försöka att gö...

Ovido - Quiz & Flashcards