MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Marie - 30 september 2010 16:05

 

Jaha så har man då suttit o skrivit ett jättelångt inlägg,

och vad händer? Det förvinner...  

Jag som i det inlägget skrev att jag mådde så bra idag!

Hahaha...

Ja men det gör jag ändå.


Jag har varit o tränat idag i en timme på Kraftkällan.

Det gör under med mej!

Dels har jag tappat lite i vikt..

 inte illa för att vara jag!

Dels så mår jag så jäkla bra av att träna!

Jag som aldrig i mitt liv trodde att jag skulle sätta min fot på ett gym, men kolla kolla....vem går på gym två gånger i veckan då??

Jo JAG Marie Eleonor Eriksson!

Fantastiskt tycker jag själv.


Jag är så grymt stolt över mej själv!

På lördag ska jag lura med mej dottern dit, vi ska gå o träna Zumba!!

DET ska bli kul!

Har kollat lite på den sortens träning, och jag tycker det låter jätte roligt.

Så  i dag fick jag se att de kör Zumba på gymmet på lördag, så då testar Matilda o jag!!

Det ska bli jättekul att göra det tillsammans men henne!

En mamma och dotter grej!


Nä nu ska jag ta o slå till på en tallrik med uppvärmda rester!

Låter smaskigt va??

Jo men det är gott!

Ha en skön hösteftermiddag!


Massa kramar!

  



  

Ovido - Quiz & Flashcards