MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Marie - 5 september 2010 20:26

Så har vi sjungit för första ggn på höstterminen.

Vaktmästaren skulle avtackas, då ställde vi upp och sjöng för honom.

Han fick sin favorit sång!

Stad i ljus!!!

Arne sjöng den!!

Den är så fin och Arne sjunger den så bra!!

En av damerna som lyssnade satt och grät!!


Undrar varför??? Lät det så illa ...eller??


Nä så va det nog inte!!


På tisdag är det dags för att gå ut och

äta med flickorna igen!

Vi blir visst bara tre denna gång!

Men vad gör det??

Vi har ju så trevligt när vi ses!!

Vi ska gå på grekisk restaurang, det gillar jag!

Få se vad det blir för gott!


Nu börjar det bli varmt i mitt ansikte.

Hmm varför det då??

Inte bli sjuk nu!!


Nu ska jag fortsätta sticka på den

lilla raggsockan jag gör!!

Få se hur den blir!

Har inte stickat såna sen Magnus o Joakim va små!!

Alltså typ över 25 år sen!!!


Nu säger jag god natt för i kväll!!!

Kram o puss!


  

Måste bara lägga ut en bild på vår lilla tuffing!!!

coooool va??

puss

Ovido - Quiz & Flashcards