MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Marie - 15 september 2010 23:57

Måste tacka min älskade Matilda,

som har hjälpt mej med nya utseendet på min blogg.

Nu har jag hela min härliga familj samlad där!


Ska inte alls skriva mycket ikväll. 

Är på väg o slänga mej i sängen.

Ska jobba i morgon!

Men vilka tider jag har,

börjar i morgon 9.45-11.30

ledig till kl 14.45

Barnen kommer kl 15-16.30, nästa grupp kommer 17-18.30

sen städa!! 

va vad är det jag gett mej in i!!! 

Jaja vi får se hur det går och vad det blir!!

Nu har jag även fått veta lönen...hahahah

det va skrattretande!

Kan man verkligen betala sååå lite till nån????

Trodde inte det!

Men jag ska prata med dem, så får vi se sen!


Tur att det inte är nåt långvarit iaf!


Skönt oxå att de är så trevliga där!


Men nu ska jag sova

ska ta bussen till jobbet i morgon.

Guben min ska på akupunktur..äntligen!!!

Hoppas han kommer att må bättre!!!

Återkommer om både det ena och det andra!!

Puss o kram!!

Tack Matilda !!!

Love you!!!

      



Ovido - Quiz & Flashcards