MiaMarie´s tankar och dagar

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

fortsatt sjukskriven!

Av Marie - 13 augusti 2010 23:13

Så har jag då varit på besök hos min läkare.

Btw så är det näst sista ggn jag är till henne eftersom hon går i pension 1 oktober.

Det blir konstigt, jag har gått hos henne hela mitt vuxna liv,

från slutet av 70 talet till nu.

I alla fall så blev jag då fortsatt sjukskriven på heltid fram till sista augusti. Sen blir det 50%.

Då ska jag alltså ner till AF och söka jobb.

Eller ska jag plugga lite???


Mmmm, ja just nu är frågorna många.

Vet varken ut eller in!!

Men skam den som ger sej!

Nej, jag ska inte deppa ihop!

Jag ska fixa det här oxå!!

Många motgångar har jag haft i mitt liv.

Men det mesta har jag klarat av, 

varför skulle jag inte klara det här??

- Jag ska klara av det!  *sjunger*

Klart jag gör!!

Nån som tvivlar?  


Kolla vad jag hittade i går då!!!


   Mmmmm just det!

Skogens guld!!

Så härligt att gå just på DET stället o plocka dem,

mitt framför näsan på en viss person!!! 

Mohahahahaha!!!


Jaja de va inte så många, men de räckte till gubben till middagen.

Själv äter jag inte kantareller! 

Men jag älskar att plocka dem!


Gissa vem som varit på besök hos mormor då???

Jo så klart!!!

  


Lilla skruttungen vår!!!

Visst är hon go???

Ja visst jag är ju jävig....hahah  


   Åhhh vad jag älskar den här bilden!!

Visst??

Kolla taget hon har om mitt huvud!!! 

Hahahah mys på hög nivå!

Nu har jag pladdrat klart för idag!

See you!!

Ha de bäst!! 

Kramen!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 november 2011 22:54

OJJJJJ!!! Såg just att jag inte bloggat sen i september!! Skandal! Varför har jag itne de då tro? Jaaa jag har jobbat mycket! Men det kan ajg ju inte bara skylla på,  då det finns fler timmar på dygnet än då. Nää jag har väl bara inte h...

Av Marie - 30 september 2011 20:03

Ja så där är det.... men nu är jag iaf hemma men åker o jobbar imorgon igen. Fått jobba 3 pass mer än vad schemat visade! Det är man ju superglad för! Skulle ha jobbat endast 13 timmar, men veckan kommer att sluta på ca 35 timmar! Det är ...

Av Marie - 12 september 2011 23:34


Vet ni hur underbart det känns att känna hur ni bryr er och känna era värmande kramar!!  Det betyder mycket! Dels får jag läsa oxå att jag inte är ensam...det vet jag förut, men det känns ändå skönt att veta! Jag känner att jag har många därute...

Av Marie - 11 september 2011 22:30

.....och det är svårt att andas, känns det hopplöst igen. Ska det nu börja igen? Nej jag hoppas verkligen inte det.  Man säger att man ska kunna Stoppa det....men HUR gör man då? När tankarna mal och magen är i uppror. Det kryper inne i arm...

Av Marie - 2 september 2011 21:36


Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar. Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar. Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på. Ska verkligen försöka att gö...

Ovido - Quiz & Flashcards