MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 17 augusti 2010

CVL

Av Marie - 17 augusti 2010 18:31

Nu har jag o Camilla varit på CVL!!

Tack vännen!

  

Ett steg på väg iaf.

Nästa tisdag ska både hon o jag dit o prata med varsin vägledare.

Kan ju tänkas att jag kan få ett eller flera tips på vad jag ska göra resten av mitt liv!!!


Är det någon av er som har fått någon fråga i den nya rutan som kommit här på bloggen???

Inte har jag fått nån inte!

Förresten är det ingen som kommenterar mina inlägg längre heller

så de så!

  

I går var vi o tittade på ungdomarnas lägenhet!!

Det blir nog bra, när de får in grejer där.

De har planer för hur det ska bli och hur de ska göra!

Lite grejer som inte va så kul,

slitet golv o trasiga dörrar.

Men men de ska ju inte bo där för evigt,

det är 1 år som gäller!

På med mattor o låt dörren va öppen så syns det inte!

  

Det ska bli skoj att ha dem så nära!

Både Matilda och jag kan ta oss till varann lätt, trots att hon inte har körkort, nu kan hon ta sej hit eller ner på stan lätt med buss!!

Jippie!


  

Jaha vad har hänt mer då?

Ja jag har INTE fått några pengar än?

Undrar hur lång tid det ska ta??

Om jag nu får några överhuvudtaget.

Det vet jag ju inte än!

Men läkaren har skickat in alla papper iaf så det är bara att vänta!

Åhhhh jag vill ha mina pengar!!

DÅ ska jag åka upp till Magnus o Hanna o Lilla Märta i Skellefteå.

Jag längtar så jag tror jag blir tokig efter dem!


Vi träffade ju Magnus för ett tag sen, när han var hit.

Men hans flickor har vi inte träffat på flera månader! 

  


Nu kom det nyss en skur igen! Det är nog höst iaf!

19 grader är det nu o grått grått grått!

I Grekland är det 38 grader o sol!!

Japp det är skillnad det!


Men nu bor vi i kalla norden, så det är bara att gilla läget!


Tack o hej leverpastej!!!


  

  


Ovido - Quiz & Flashcards