MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Marie - 18 augusti 2010 12:02

Regnet det bara öser ner.....

Måste bara skaffa en fin regnmätare till nästa år!

Jag hade ju en som va sååå fin, som jag fick av min goa vän.

Men som med allt annat gav vi ju bort den när vi flyttade in hit. 

tänkte inte på att man faktiskt kan ha sånt på en balkong oxå!!!

Så himla dum i huvudet man är i bland!

Jaja...det blir till att köpa en ny!

Men det ska inte vara nån ful grön sak!

Nej nåt gulligt vill jag ha!

Det ska ju samtidigt vara en prydnad!

När jag får pengar/om jag får pengar, ska jag åka ut till Fulleröhandel och kika där. De brukar ju ha en massa kul saker!

Jag bar älskar den affären!!

DÄR skulle jag vilja jobba.


www.fullero.nu


  

Jag skulle tro att min vän Liz gillar den affären oxå!!!   

Ska även ta med mej Matilda dit när de flyttat in till stan!!


  


Det är så himla trist att gå sjukskriven!!! 

  

Jag saknar alla på jobbet!

Så kommer jag på att jag aldrig kommer att var en av dem mer! 

Så surt!!!!

Jag kan gråta när jag tänker på det!


  

Det känns så trist!

Ska ta mej dit nån dag o lämna igen nyckeln o säga hej till dem om jag kan!

Men de ska vara MINA tjejer som jobbar då,

inte lillchefen som går där o sprätter.

Jaja det löser sej.

Nu ska jag försöka göra något annat.

Men tröttheten är hemsk idag, så jag får se hur det går.


Ha en bra dag mina vänner!!!

Sköt om er!


  


Ovido - Quiz & Flashcards