MiaMarie´s tankar och dagar

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Körig vecka!!

Av Marie - 3 augusti 2010 15:12

   

Japp så skulle de va!!!

Vore väl nåt de grabbar!!!

Hahahaha

Ska iaf på mammografi på torsdag morgon 7.40

Inte nog med att man ska bli klämd, man måste dit tidigt oxå...

Jaja men det är lika bra att få det gjort!


Idag har jag varit på intervju!!

Det gick bra!!

Jag får jobbet om jag vill ha det!!!!

Inte alltid man får veta det samtidigt som man är på intervjun!

Jätteroligt!

Det enda smolket i bägaren är lönen!!

  

Jäkla kommun som är sååå snåla!

Jag skulle få typ 2000 kr mindre i månaden än vad jag får nu!!!

Fy f-a!


Det är en 75% tjänst, så det blir till att leta extra jobb.

Kan kanske få gå extra på gamla jobbet om de vill ha mej. 

Skulle tro att det skulle funka. 

Det blir ju inte lika mycket lyft då som om man gick där som jag gör nu!


Det skulle kunna vara en idé!!

Ska träffa min nuvarande arbetsgivare i morgon. ska snacka med henne om det!


Så dagen har varit bra idag iaf.

Mår mycket bättre nu än i helgen o förra veckan.

Tack och lov!!

Det har varit pest!


Men nu är det mat som gäller!

Pasta och laxsås!

Sen åka o handla lite!

Så det blir kort inlägg idag!


Jag hoppas verkligen att allt ordnar sej för alla mina ungar med allt!

Det är mycket nu!!

Jobb, kärlek, flytt....

Jag tänker på er alla!! 

Försöker hjälpa till där jag kan!

Ni finns med er vart jag går!!!


KÄRLEK TILL ER!!!

  


HA DET GOTT ALLA!!!

 
 
Ingen bild

Janina.

2 september 2010 00:17

Kara Marie! Nu har jag suttit och last igenom ALLA inlagg du gjort, som jag TOTALLT missat! Visste inte att du borjat skrva igen! Tyckte jag kollade din blogg sa ofta, men inget nytt hande, sa jag slappte val taget antar jag. Men NU ar du tillbaka, med en MASSA att beratta! :) Anledningen till att jag skriver pa detta inlagge ar for att du fortjanar att hora att DU AR BRA!! Du ar en fantastisk person, som fortjanar att ha det sa bra som mojligt. Personer som inte forstar hur du har det, ar personer du klarar dig utan! Jag har aldrig traffat dig, men anda kanns det som att jag kanner dig! Som att du ar en extra mamma av nagot slag. Otroligt vardefull egenskap skulle jag vilja papeka! Jag kan knapt barga mig tills dagen vi alla ses! Da ska vi mysa till det ordentligt och slappa ALLT som ar daligt runt omkring och bara vara. Jaa, sadar som du tycker om.. att bara vara. :)

Jag finns har for dig, nar an du behover prata av dig med nagon som inte ar runt dig varje dag. Glom aldrig det!
Puss och Kram Janina.

Marie

3 september 2010 17:36

Gud så söt du är Janina!!! Känns som om jag verkligen är din extra mamma som du säger! Du är så go...och jag vet att du hela tiden finns där för mej och för Matilda!! Samtidigt har du ett liv i ett främmande land och i en främmande familj runt omkring dej!
jag hoppas allt kommer att gå bra för dej! Jag vill samtidigt passa på att gratulera till ditt nya jobb...du är nog något verkligen extra som fått just detta jobb!!! Kom hem o starta upp en butik här hemma så börjat Matilda o jag hos dej!!! vi kommer att gå långt!! ;)
Tack gumman för ditt stöd!!!
Varma kramar från mej!!

 
Ingen bild

Janina.

7 september 2010 23:37

Vad kul att du svarar!

Marie

8 september 2010 13:11

Så klart jag gör!!!!
du är ju så gullig!
Det är så roligt när någon kommenterar det man skrivit, så då försöker jag visa att jag uppskattar det på detta vis!!'
Sänder massa varma kramar från Uppsala till dej på andra sidan sjön!!
Ha det gott! kram kram
Marie!!

 
Ingen bild

Janina

9 september 2010 00:34

Fick du allt jag skrev? :p Eller var det bara den meningen som kom med!? Haha.. skrev ett TOK langt inlagg! Hoppas allt ar bra med dig! Kramar!

Marie

9 september 2010 19:32

Fick bara en mening!!! Skriv igen då gumman...jag väntar!!! ;) Pussar o kramar!

 
Ingen bild

Janina.

15 september 2010 21:03

Ahh, FORLAT! Jag har inte haft tillgang till internet forens nu.. och inte sett att du svarat! Forlat! Jag har last dina nyinlagda inlagg och sett att du fatt ett vik!? Det ar ju kanon bra! Tror du rygg och nacke kommer klara det? Vad kommer du fa gora? :) Tanker pa er varje dag! Langtar SAAA tills vi ses! Halsa alla, vi hors snart igen! PUSSSAR OCH KRAMAR!

Marie

16 september 2010 05:43

Det gör inget gumman! Men det är kul att du läser o det är kul att du kommenterar ibland. ha det gott där borta!!! Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 november 2011 22:54

OJJJJJ!!! Såg just att jag inte bloggat sen i september!! Skandal! Varför har jag itne de då tro? Jaaa jag har jobbat mycket! Men det kan ajg ju inte bara skylla på,  då det finns fler timmar på dygnet än då. Nää jag har väl bara inte h...

Av Marie - 30 september 2011 20:03

Ja så där är det.... men nu är jag iaf hemma men åker o jobbar imorgon igen. Fått jobba 3 pass mer än vad schemat visade! Det är man ju superglad för! Skulle ha jobbat endast 13 timmar, men veckan kommer att sluta på ca 35 timmar! Det är ...

Av Marie - 12 september 2011 23:34


Vet ni hur underbart det känns att känna hur ni bryr er och känna era värmande kramar!!  Det betyder mycket! Dels får jag läsa oxå att jag inte är ensam...det vet jag förut, men det känns ändå skönt att veta! Jag känner att jag har många därute...

Av Marie - 11 september 2011 22:30

.....och det är svårt att andas, känns det hopplöst igen. Ska det nu börja igen? Nej jag hoppas verkligen inte det.  Man säger att man ska kunna Stoppa det....men HUR gör man då? När tankarna mal och magen är i uppror. Det kryper inne i arm...

Av Marie - 2 september 2011 21:36


Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar. Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar. Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på. Ska verkligen försöka att gö...

Ovido - Quiz & Flashcards