MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Marie - 19 juli 2011 23:15

Hej igen mina vänner!!


Hur står det till så här på nattkröken??

Här är det bara bra...sitter i soffan med datorn i mitt knä, benen vilar på soffbordet.....jaja jag vet ....inga fötter på bordet! MEN nu är det så att det är bara benen som vilar på bordet, fötterna är en bit ovanför..så de så!!  

 Klockan börjar bli mycket, men jag tänkte bara slänga in en liten hälsning till er! Idag har jag jobbat dag..de va skönt att komma hem skapligt tidigt, annars är det oftast att jag kommer hem runt 22.30, eftersom jag oftast jobbar kväll. Men idag slapp ajg det iaf! Hade hoppats på besök av en av mina söner...men han dök aldrig upp...hade annat viktigt för sej! Men ist kom dottern o mågen o lilla barnbarnnet!!! Älskade lilla unge där!!! Hon är sååå go den lilla gullungen! full i bus...men så snäll hon är!   Mormors glasögon är bra roliga de!  Mysigt att lukta på blommorna oxå!!  Två kusiner som verkligen tycker om varann, Märta och Alexis!!! Mina älskade barnbarn!!!      Älskade Märta på Furuvik!!!                                                                          Nu säger den här farmor/mormor´n god natt för idag!!!

                                             Sov sött alla vänner!!!!                                                                                                         

 En  röd vacker    till er alla som läser min blogg!!                                      Ha de gott Marie!!!














Ovido - Quiz & Flashcards