MiaMarie´s tankar och dagar

Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Härlig dag!!!!!

Av Marie - 10 mars 2010 18:24

 

  Här är nog den sista bilden jag lägger in på Matildas mage!!

Nästa gång borde det vara en bild på bebisen!!! 

Så som ni förstår så har den lilla busen inte kommit än!!!

Vi fortsätter vår väntan!!

Vad mer kan vi göra??

Inget!


Åhhh vet ni, gissa vad??

Jag har träffat mitt älskade barnbarn Märta idag!!!

Vilken härlig eftermiddag vi haft!

Vi åkte till Gammelfarmor och träffades där!

Det var jag, farfar Arne, farbror Joakim och faster Matilda.

Så kom mamma Hanna och lilla Märta!!

Vi fikade och busade lite. Märta har växt och blivit så stor. Hon pratar och grejjar.

Hon bara älskar Bossen, och han älskar nog henne oxå.

De är så snälla mot varann.

Det va så mysigt att få träffa dem iaf. det var ju länge sen.

Vi har inte setts sen nyår.

Men nu..snart ska vi åka upp igen! 

Den 26 mars åker vi upp och hälsar på dem!!

Vi ska flyga upp, det tar bar en timme och en kvart..skillnad än om man ska åka bil ca 10 timmar!!!

Då ska vi umgås o mysa riktigt mycket.


Hoppas lilla bebisen har kommit här då. men det borde den rackaren ha gjort!!!


Nu får det räcka för idag....återkommer så fort jag har nåt att skriva!!

TEX när det kommer en bebis som vi alla väntar på!!!


Ha en bra kväll!!


Tack för att ni tittar in och läser!!


Kram

Marie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 november 2011 22:54

OJJJJJ!!! Såg just att jag inte bloggat sen i september!! Skandal! Varför har jag itne de då tro? Jaaa jag har jobbat mycket! Men det kan ajg ju inte bara skylla på,  då det finns fler timmar på dygnet än då. Nää jag har väl bara inte h...

Av Marie - 30 september 2011 20:03

Ja så där är det.... men nu är jag iaf hemma men åker o jobbar imorgon igen. Fått jobba 3 pass mer än vad schemat visade! Det är man ju superglad för! Skulle ha jobbat endast 13 timmar, men veckan kommer att sluta på ca 35 timmar! Det är ...

Av Marie - 12 september 2011 23:34


Vet ni hur underbart det känns att känna hur ni bryr er och känna era värmande kramar!!  Det betyder mycket! Dels får jag läsa oxå att jag inte är ensam...det vet jag förut, men det känns ändå skönt att veta! Jag känner att jag har många därute...

Av Marie - 11 september 2011 22:30

.....och det är svårt att andas, känns det hopplöst igen. Ska det nu börja igen? Nej jag hoppas verkligen inte det.  Man säger att man ska kunna Stoppa det....men HUR gör man då? När tankarna mal och magen är i uppror. Det kryper inne i arm...

Av Marie - 2 september 2011 21:36


Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar. Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar. Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på. Ska verkligen försöka att gö...

Ovido - Quiz & Flashcards