MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Marie - 20 mars 2010 11:59

  

En bild som säger mer än tusen ord!

Ett ord räcker!

KÄRLEK!!!


En nybliven mamma och hennes efterlängtade dotter!

Ser ni ömheten?

Lyckan?


Jag är ju partisk här, men visst ser man det?


Den lilla familjen är så fin, de är så duktiga med lillan,

både mamma och pappa.

Mormor är stolt över dem!


Jag önskar dem all lycka med allt i livet!


Jaha, så är det jobbar helg igen!

Jobbade till 22 (pga övertid) i går, 13-21 idag, 7-16 i morgon.

Sen är jag ledig två dagar, skönt.

Gubben min la ett bud på en resa till Riga.

Och naturligt vis vann han resan, men jag vill inte åka. 

Jag vill åka till Östhammar o barnen där. 

Kanske kan mormor va till hjälp med något.

Vi får se!

På fredag åker vi iaf till Skellefteå!!

Wiiii!!!

Vi ska träffa Märta, Magnus o Hanna!!!

Det ska bli riktigt roligt att få vara med dem i 4 dagar!!

Märta fyller 2 år så vi ska fira henne, Hanna har redan fyllt, iår blev det 31!  och Magnus fyller dagen efter vi åkt hem men vi firar honom oxå, han blir 32 år!


Men hallå!!!!

Har jag så stora o gamla barn??????


Måste ha blivit nåt missförstånd!!! 

Jag är ju bara 35 själv!!!! eller va det 29..eller...???


Ja tiden går så fort!


Nu avslutar jag mina funderingar och mina tankar för idag.

Ska fixa i ordning mej inför en dag på jobbet!


Ha det gott i vårsolen mina vänner!!

Njut av solen som skiner på ditt ansikte


Kramar

Marie

  


Ovido - Quiz & Flashcards