MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Marie - 2 september 2011 21:36

Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt.

Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar.

Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar.

Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på.

Ska verkligen försöka att göra bara det jag tycker är skoj o bara ta det lungt.

idag har väl inte hänt så mycket, men vi har varit o hälsat på svärmor som fortfarande ligger på sjukhuset efter sin höft operation.

På måndag flyttas hon till sjukhem där de ska tränas o tränas..hoppas jag.

Hon ska vara där i 4 veckor. De ville ha henne där i 6 veckor men de sa hon ifrån, det var för lång tid tyckte hon.   Vi får väl se hur det går. Men det har ändå gått framåt tycker jag.  

Jag kan bara hålla mina tummar att hon kommer upp på benen igen!

Men tanten är 90 år, så vi får se hur det går!


Saker händer i mitt liv, många saker är just nu tråkiga. 

Men jag hoppas det blir bra i slutänden...jag vill att alla ska må bra.

Men som det är just nu så är det en hel del som inte mår bra! 

Saker ska ändras, det kommer att bli tufft för en del.

Men det måste till för att det ska bli bra!

Jag finns härom du behöver hjälp!


Andra saker är väldigt roliga, väldigt väldigt roliga....tänk så olika det är i livet ändå, glädje och sorg om vartannat!  


Det finns sorg och det finns annan sorts sorg!

Det finns glädje och det finns lycka!

Men ändå är det så nära varann! 


Sånt är livet mina vänner!


Hoppas du får känna glädje i helgen!

Nu tog det stopp....

Natti då vänner!  


   

Sommarkväll i Uppsala!


Ovido - Quiz & Flashcards