MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Marie - 30 januari 2011 18:30

Hallå vänner!

Hur står det till med er???

Hoppas ni haft en bra helg, det har jag. 

Jag är otroligt trött, men jag mår bra!

Vi har haft lilla Alexis här sen i onsdags igen.

Ja även mamman och pappan har sovit här,

förutom i fredags och i lördags.

Pappa jobbar natt så han sover på dagen,

så honom har vi inte sett mycket av.

Mamma hade en festar fredag med kompisarna.

Så då fick lillan vara här.

Det var inte meningen att hon skulle vara här egentligen, 

men av olika omständigheter så kunde inte barnvakten som lovat,

så då fick vi hoppa in som barnvakter ist.

Det gick bra förstås.....


Men visst blir vi trötta, självklart.

Även om lillan är hur snäll som helst och sover hela nätterna,

så gäller det på.

Hon är tung att bära på...och man måste ju passa henne hela tiden. 

Hon är ju överallt nu. Kryper ju omkring som en liten vessla nu!

Men otroligt snäll..lite busig..men jättesnäll!!

Så jag klagar inte!!!! Inte alls...

Jag älskar att ha henne här! 

Men visst känner jag att jag inte är 25 längre!! 


Men nu har hon o föräldrarna åkt hem för denna gång.

Genast blir det tyst och tomt. Saknar henne redan!!   


Nån annan jag saknar är min lilla Märta oxå.

Men i mars åker vi upp en helg.

Hela familjen Björnberg fyller ju år i Mars,

så vi flyger upp o grattar alla då.

Då får vi se nya huset de flyttat in i.

Har sett det ifs, men inte sen de flyttat in

och börjar rusta det! Det ska bli skoj.   


Vet att jag lagt ut bilder på min familj.

Men jag tänkte att ni skulle få se lite fler bilder. 

Jag fixade ihop detta till min familj, 

vill att de ska förstå hur mycket de betyder för mej!!


HÅLL TILL GODO!!



Ha ljudet på och lyssna på texten!

Det är så HÄR jag känner för min älskade familj!!! 


Ha en bra fortsatt kväll!!

kram Marie

  
  

Ovido - Quiz & Flashcards