MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Marie - 31 juli 2010 13:44

Men va är det här???

Varför ska man behöva må som en skit??

Saknar mitt jobb!

Men eftersom jag får så ont i nacke/rygg/axlar kan jag ju inte jobba där.

Har inte fått några pengar från Fk än! Vet inte ens om jag får några!!

Gissa om det är jobbigt!

Inte blir jag friskare av det!

Nu sätter ju annat skit fart igen.  

Oro och ångest för att inte klara ekonomin!

  

Den där lilla röda gubben sitter ständigt på min axel nu o talar om för mej vilken svag o dålig människa jag är som inte kan jobba!

Det är ju JAG som drar in mest med pengar i familjen.

Gubben är ju Godkänt sjuk!

Det är inte jag!!!!

Jag borde inte sitta här o må dåligt, jag borde va på jobbet o tjäna pengar!!


Men VAD ska jag göra då?

Det går inte!!!

  

Jag vill ju jobba.....


Men jag måste söka mej något nytt IGEN!!

Jag blir tokig tror jag!

VAD ska jag göra?

Något som inte är påfrestande på min nacke/rygg/axlar, alltså inte något tungt.


Jag skulle vilja jobba i en reception, i kundtjänst!

Kunna visa människor till rätta, hjälpa till på nåt sätt!

Men inte får man nå sånt när man inte har utbildning!

Så är jag ju över 50 nu. Så det är inte så lätt längre!


Har du något tips???


  

Jag behöver all hjälp jag kan få!!!

Fasiken va det här blev negativt!!

Jaja, så är det ibland, speciellt när man inte mår bra!!

Jag hoppas på en bättring snart!!


Kram o puss!

  

Ps, ohhh va jag längtar efter mina små flickor!!!


Ovido - Quiz & Flashcards