MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Marie - 8 juli 2010 22:56

  

Min älskade lilla unge!!

Hon är så go, hon gör mej så glad!

Så tacksam att jag får vara en del i hennes liv!

Hon ler o är så glad! 

Det syns på hela henne så nöjd hon är med livet!

Visst är det underbart!

Ett barn som skrattar o "pratar"

som skrattar o ler, 

som visar hur glad hon blir när hon ser en annan människa.

Finns det nåt mer så underbart!



Mår inte så jäkla bra annars.

Så det är tur att jag har lillan som gör mej glad.

Går ju sjukskriven fortf.

Nu är jag inne på värsta veckorna i mitt medicin byte.

Mår jättedåligt av det.

Men snart är det bara en vecka kvar av det. 

Sen ska jag börja med den nya...hoppas den hjälper.


Önskar jag kunde börja på nytt! 

Slippa ha ont, må bra!!!

Ha ett jobb som jag inte får ont av när jag jobbar!!!

Vem kan ge mej ett råd.

Tror jag ska börja läsa lite administration på hermods. 

Kan ju ge något, kanske.

Vet inte vad jag ska ta mej till annars.

Nu tjafsar Fk oxå.

Tänk om den lilla subban jag pratade i telefon med, bestämmer sej för att inte ge mej nån ersättning!!!!!!!???????????   

VAD gör jag då?

Ska vi då leva på Arne´s pension?  

Jag får ju inte mindre ont, för att de bestämmer sej för att jag inte ska få några pengar!

Det blir ju som DE vill.

Man är helt i deras händer.

  

Det får bli ett senare bekymmer. 

Kan ju inte gå o gräva ner mej o grubbla på det nu

DÅ blir jag sjuk på annat sätt oxå!!

Det räcker att jag fått magkatarr...det räcker så bra!

Tack Fk!!!


Nu ska jag ta mej lite yoghurt, sen blir det sängen!



Vill bara säga att jag saknar min lilla Märta oxå!!!

Önskar hon var hos farmor nu!  

   

Men pappa Magnus jobbar så mycket i sommar så de kan inte åka hit.

Men jag hoppas jag får lite pengar sen så jag kan ta en flygtur  upp till dem!!

  

Längtar så mycket efter dem alla tre!

  


God natt! 

krama varandra!

  

  





Ovido - Quiz & Flashcards