MiaMarie´s tankar och dagar

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Lördagsbio!

Av Marie - 5 mars 2011 23:23

Idag kom vi på att vi skulel gå på bio!

När var vi på bio sist?? Ja de va länge sen.

Vet faktiskt inte om vi varit på Bio sen vi flyttade in till stan.

Vi har bott här i 3 år nu. ja tiden går.

Där kom vi med vårt lilla present kort på SF,

men fick höra att det hade gått ut för 2 år sen!

Hahahaha jaaa det är inte ofta vi går på bio inte!

Så det va bara att hala fram plånboken det!

Vi såg Änglagård iaf, det va helt ok.

Jag har sett de andra filmerna, men det hade inte gubben min.

Men de va gott om återblickar i filmen från de tidigare filmerna så han hängde med rätt bra i filmen ändå.


Det är ganska många som spelade med i de filmerna som idag är döda!

Per Oscarsson, Viveka Seldahl, Ernst Gunther.....bra skådespelare som inte finns längre.


Så måste jag bara visa vad jag sysslar med om kvällarna framför Tv:n.

   

Idag dukade jag fint på köksbordet med mammas gamla fin servis.

Sen la jag upp mina fina bakverk!

Visst ser det gulligt ut!!

MEN nåt fika blev det inte!

Lite kul iaf!


Nu tycker ni nog att jag är bra knäpp,


  

men jag va tvungen att testa.


      

Så måste jag bara lägga in den här bilden!

Jag tycker den säger så mycket!

Kärlek mellan mormor o barnbarn!

Att fatta tag i mormor´s tumme i sömnen

och sen hålla den fast tills hon vaknar!

Tryggt och härligt!!

      


Klockan är mycket!

God natt mina vänner!

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 november 2011 22:54

OJJJJJ!!! Såg just att jag inte bloggat sen i september!! Skandal! Varför har jag itne de då tro? Jaaa jag har jobbat mycket! Men det kan ajg ju inte bara skylla på,  då det finns fler timmar på dygnet än då. Nää jag har väl bara inte h...

Av Marie - 30 september 2011 20:03

Ja så där är det.... men nu är jag iaf hemma men åker o jobbar imorgon igen. Fått jobba 3 pass mer än vad schemat visade! Det är man ju superglad för! Skulle ha jobbat endast 13 timmar, men veckan kommer att sluta på ca 35 timmar! Det är ...

Av Marie - 12 september 2011 23:34


Vet ni hur underbart det känns att känna hur ni bryr er och känna era värmande kramar!!  Det betyder mycket! Dels får jag läsa oxå att jag inte är ensam...det vet jag förut, men det känns ändå skönt att veta! Jag känner att jag har många därute...

Av Marie - 11 september 2011 22:30

.....och det är svårt att andas, känns det hopplöst igen. Ska det nu börja igen? Nej jag hoppas verkligen inte det.  Man säger att man ska kunna Stoppa det....men HUR gör man då? När tankarna mal och magen är i uppror. Det kryper inne i arm...

Av Marie - 2 september 2011 21:36


Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar. Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar. Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på. Ska verkligen försöka att gö...

Ovido - Quiz & Flashcards