MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Marie - 5 november 2010 20:18

  




Älskade barnbarn!



 


Märta och Alexis är mitt liv!!!

Jag älskar dessa två töser så jag blir tårögd när jag tänker på dem!


Kan man låta bli??


Jag är så lycklig över att få ha dem som barnbarn!


Jag får äran att finnas i deras liv!


Det är en ära!


Jag vill säga TACK till

Magnus & Hanna, Matilda & Kimmie 

för att Ni låter mej vara så delaktig i flickornas liv!


Det är en lycka jag känner som blir

större för var dag som går!


I jul kommer mina Skelleftebor

till Uppsala!

Vi får fira Jul tillsammans! 

Första julen med Märta, hon har firat sina förra jular i Skellefteå med mormor o morfar!

Första julen med lilla Alexis som ska få uppleva sin första jul någonsin!

Så jag ser fram emot det!


Ha en underbar helg!

Kram till er alla!!

Marie

    

Ett hjärta i var till mina små flickor!

  

Ovido - Quiz & Flashcards