MiaMarie´s tankar och dagar

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Vicka rumpa!!! ;)

Av Marie - 16 februari 2010 23:30

 Vill bara visa min nya bild på mej! Tyckte det va så lyckat att jag va tvungen att lägga ut det! Vad gillar ni mina nya stringtrosor? 

Tycker det är käckt tillsammans med mina röda små klack skor o mitt nya fina läppstift som jag köpte på Mary Key visningen här hos mej!

Hoppas ni gillar det iaf!!


Annars är livet rätt bra...lite ont i kroppen, men det är sånt jag dras med. Klart att jobbet inte gör saken bättre, men jag kan leva med det än iaf.


Ja som ni förstår går jag i väntans tider..varje gång mobilen ringer hoppar jag högt, Ser jag sen att det är Matilda som ringer...ojoj va hjärtat slår snabbt!

Men än har inget hänt!

Vi kan få vänta länge än!  Det vet bara lilla Karate Kid!

Det kommer när det är dags! OM hon håller igen o inte får för tidigt så får jag följa med till Barnmorskan på tisdag!!! Hoppas!! Jag vill verkligen få höra hjärtljuden, det skulle vara så roligt!


Jaja fortsättning följer! I morgon är det möte och sen jobb på det...13-16-21. Sen är det ledig dag på torsdag, men skulle vist bli samordnarmöte så det blir till att åka till jobbet ändå. Men det är ok eftersom jag tagit ledigt i helgen.


På lördag ska jag fira min "lilla" systerson, han fyller 50 år!!! Hahahaah då är han ifatt mej igen!!! Ett tag iaf! 

haha tänka sej lilla Micke blir 50 bast!!!


Nu ropar sängen på mej....bäst jag går o lägger mej, huvudet behöver vila, det moler o gör ont nu oxå..trots Alvedon tre ggr idag!


God natt o slå nu ihop era små gluggar! Tack för att ni tittade in här!!!

Kram!!







 
 
Ingen bild

ullis

18 februari 2010 22:56

Lol gud hur haru kunnat dölja den sköna kroppen? hahaha
Riktigt vackert.
hoppas att du får följa m till BM på tis. D e så häftigt att höra hjärtljuden,,,oskar fick höra lukas,,,han tyckte d lät konstigt,,,jaha vad var det med det då?,tyckte han,,,,,haha
kramiz ullis

 
Babeel

Babeel

24 februari 2010 23:17

Oh, vilken puma du är tossemor! ;D

http://intesomallaandrabarn.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 november 2011 22:54

OJJJJJ!!! Såg just att jag inte bloggat sen i september!! Skandal! Varför har jag itne de då tro? Jaaa jag har jobbat mycket! Men det kan ajg ju inte bara skylla på,  då det finns fler timmar på dygnet än då. Nää jag har väl bara inte h...

Av Marie - 30 september 2011 20:03

Ja så där är det.... men nu är jag iaf hemma men åker o jobbar imorgon igen. Fått jobba 3 pass mer än vad schemat visade! Det är man ju superglad för! Skulle ha jobbat endast 13 timmar, men veckan kommer att sluta på ca 35 timmar! Det är ...

Av Marie - 12 september 2011 23:34


Vet ni hur underbart det känns att känna hur ni bryr er och känna era värmande kramar!!  Det betyder mycket! Dels får jag läsa oxå att jag inte är ensam...det vet jag förut, men det känns ändå skönt att veta! Jag känner att jag har många därute...

Av Marie - 11 september 2011 22:30

.....och det är svårt att andas, känns det hopplöst igen. Ska det nu börja igen? Nej jag hoppas verkligen inte det.  Man säger att man ska kunna Stoppa det....men HUR gör man då? När tankarna mal och magen är i uppror. Det kryper inne i arm...

Av Marie - 2 september 2011 21:36


Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar. Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar. Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på. Ska verkligen försöka att gö...

Ovido - Quiz & Flashcards