MiaMarie´s tankar och dagar

Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

kommentarer!

Av Marie - 15 februari 2010 19:35

Hur ska man skriva för att få kommentarer på sitt blogg inlägg?

Jag tycker det är jätteroligt när nån lägger in en kommentar på det man skrivit. DÅ märker man ju att det finns nån där som läser det jag skrivit!

Det är ju precis på samma sätt som om man skriver brev, då vill man ju gärna ha ett svar. Får man det inte så tappar man ju sugen. Det är på samma sätt här, tycker jag!


Hur tänker NI?


Vad ska en bra blogg innehålla?


Om jag skriver om mitt barnbarn o mitt väntade barnbarn..då är inte det så kul.

Men det är det största som finns för mej!


På tal om det!

Idag har jag o Märta suttit o pratat med varann i telefonen och sett  på varann i camen via msn!! Så kul! Hon är så go, mitt älskade barnbarn! Äntligen har pappan fixat cam, så farmor kan få se o prata med sitt barnbarn!

OH va glad jag är för det!

Då är avståndet inte lika långt! jag kan nästan ta i henne!!!


VAD gillar ni OS då?

Trams!!

Fy det är så tråkigt, man har ju en karl som älskar allt vad sport heter. ALLT; ALLT!

Tror jag blivit allergisk mot sport! Speciellt fotboll!   


Sitter nu med rysningar över hela kroppen..jag vet att i två veckor framåt..kommer vårt vardagsrum att vibrera av sport i alla de slag! Jisses hjälp mej!


Går nu in o lägger mej i sängen o kikar på någon annan kanal...familjen annorlunda och spårlöst,  får det bli ikväll!


Tack o hej.....

Glöm inte kommentaren!!!   


 
 
Matilda

Matilda

15 februari 2010 20:03

Ett blogginlägg tycker jag ska innehålla det som Du vill skriva om!
Om du bara vill skriva 'Jag har fått ett barnbarn!' eller 'Jag har fått prata med Märta!' , så skriver du bara det!
Det är din blogg, ditt liv liksom!
Och självklart är det alltid kul med kommentarer! =) Därför lämnar jag en liten nu och visar att jag läser den! =D
Puss på Världens bästa Mamma!!

http://wicked88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mamma/mormor!

15 februari 2010 22:32

Tack gumman!!
Då fortsätter jag så då!!
Kram !!! Jag älskar dej!

 
Ingen bild

ullis

16 februari 2010 21:49

vi har källare med tv i,,,å tur e väl det för en annan kan (som snickar matte sa) : hellre kolla på när målarfärgen torkar,,,
Lika intressant ungefär.
Jag håller helt med Matilda,,,,det e ju din blogg, ingen annans, du ska ju skriva det du vill!
Kram ullis

 
Kimmie

Kimmie

19 februari 2010 14:30

Fotboll kanske inte är så kul, det kan jag hålla med om men OS slår ganska högt :) Rätt kul att kolla på Slalom, Störtlopp, skidskytte, curling osv.. Dock är ju längdskidåkning totalt värdelöst! Måste vara en sport där något händer ! :)

http://semperidem.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 november 2011 22:54

OJJJJJ!!! Såg just att jag inte bloggat sen i september!! Skandal! Varför har jag itne de då tro? Jaaa jag har jobbat mycket! Men det kan ajg ju inte bara skylla på,  då det finns fler timmar på dygnet än då. Nää jag har väl bara inte h...

Av Marie - 30 september 2011 20:03

Ja så där är det.... men nu är jag iaf hemma men åker o jobbar imorgon igen. Fått jobba 3 pass mer än vad schemat visade! Det är man ju superglad för! Skulle ha jobbat endast 13 timmar, men veckan kommer att sluta på ca 35 timmar! Det är ...

Av Marie - 12 september 2011 23:34


Vet ni hur underbart det känns att känna hur ni bryr er och känna era värmande kramar!!  Det betyder mycket! Dels får jag läsa oxå att jag inte är ensam...det vet jag förut, men det känns ändå skönt att veta! Jag känner att jag har många därute...

Av Marie - 11 september 2011 22:30

.....och det är svårt att andas, känns det hopplöst igen. Ska det nu börja igen? Nej jag hoppas verkligen inte det.  Man säger att man ska kunna Stoppa det....men HUR gör man då? När tankarna mal och magen är i uppror. Det kryper inne i arm...

Av Marie - 2 september 2011 21:36


Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar. Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar. Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på. Ska verkligen försöka att gö...

Ovido - Quiz & Flashcards