MiaMarie´s tankar och dagar

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

4 veckor 1 dag!!!

Av Marie - 3 februari 2010 21:09

  

Ser ni???

Det är bara 4 veckor o 1 dag kvar!!!

Men vi får se...karatekid kan komma före eller efter utsatt tid..vi får se!!   

Jag skulle vara glad om det lilla livet kan vänta i 14 dagar iaf. För nästa gång de ska till Barnmorskan är jag ledig o får följa med och lyssna på hjärtljuden!!! Jag vill så gärna det!


Idag har jag jobbat på mitt härliga jobb...det är mycket att göra, men jag trivs så bra. Jag inser nu hur länge sen det är jag kände så här! Jag är så tacksam!!

Syrran kom o hälsade på idag på jobbet. Vi gick till resturangen o åt lunch, satt o pratade skit. Det va trevligt. Sen följde hon med mej upp på avd o gick för att besöka en gamma bekant till henne som bor hos oss! Det va mysigt...de hade trevligt, de skrattade och de grät!!! Kul för dem båda att ses igen efter så många år!


Ikväll kom tröttheten över mej som en tung matta!!!

Satt framför tv:n o bara somnade kunde bara inte vara vaken...Hörde inte att gubben min gick fram o tillbaka i lägenheten. Ögonen va sååå tunga.....jaja så de blev att vila lite..nu är jag lite piggare, men är säker på att jag kommer att kunna sova snart igen!!!

I morgon är jag ledig...yippi. Inte ska jag då gå upp 5.30, det är då ett som är säkert!!!


Nåt annat??? Näää tror inte det, nja..nää men jo jag ska ta mej till Arken i morgon o få klorna på lilla vovven klippta. Det är verkligen på tiden!!!

Skönt att jag hittat ett bra ställe, hon är inte så dyr heller!! Prova att gå dit om ni behöver trimma eller klippa klor på er hund!!

Nu ska jag nog ta o spela lite ....mmm jag vet. men jag är sån!!!

Önska mej lycka till nu...jag måste slå dotter o syster i ett spel...  


Ha det gott nu alla vänner!!

En kommentar skulle va trevligt!! 

Tack på förhand!! 

Pyzzen o kramen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 november 2011 22:54

OJJJJJ!!! Såg just att jag inte bloggat sen i september!! Skandal! Varför har jag itne de då tro? Jaaa jag har jobbat mycket! Men det kan ajg ju inte bara skylla på,  då det finns fler timmar på dygnet än då. Nää jag har väl bara inte h...

Av Marie - 30 september 2011 20:03

Ja så där är det.... men nu är jag iaf hemma men åker o jobbar imorgon igen. Fått jobba 3 pass mer än vad schemat visade! Det är man ju superglad för! Skulle ha jobbat endast 13 timmar, men veckan kommer att sluta på ca 35 timmar! Det är ...

Av Marie - 12 september 2011 23:34


Vet ni hur underbart det känns att känna hur ni bryr er och känna era värmande kramar!!  Det betyder mycket! Dels får jag läsa oxå att jag inte är ensam...det vet jag förut, men det känns ändå skönt att veta! Jag känner att jag har många därute...

Av Marie - 11 september 2011 22:30

.....och det är svårt att andas, känns det hopplöst igen. Ska det nu börja igen? Nej jag hoppas verkligen inte det.  Man säger att man ska kunna Stoppa det....men HUR gör man då? När tankarna mal och magen är i uppror. Det kryper inne i arm...

Av Marie - 2 september 2011 21:36


Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar. Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar. Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på. Ska verkligen försöka att gö...

Ovido - Quiz & Flashcards