MiaMarie´s tankar och dagar

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Marie - 13 juni 2009 18:00

Fy sjutton vilket jäkla väder vi har!

Nää nu är det dags för sol o värme!

Blir bara deppigt i detta väder!

Men det ser ut som om detkan bli bättre i veckan iaf..hoppas hoppas!

Har haft lite avslutningar på jobbet i veckan. Det har gått bra!

Jättetrevligt var det i fredags.

Bussresa med mina goa pensionärer till ett ställe utanför östhammar.

Där fick vi jättegod mat från den gården, lamm o kalkon och potatisgratäng. Mums va det!

Alla va sååå nöjda.

Min lilla svärmor åkte oxå med, men i bil.

Jättekul att hon orkade!

Idag sov jag lääänge!

Det behövde jag.

Sen åkte vi o fikade hos syster yster.

Fick kaffe o god paj!

Man tackar!! Ingen bantning idag heller ;)

MÅSTE skärpa till mej!

Men tusan oxå det är ju sååå gott!

Snart ska vi äta lite mat..sitter o väntar på att det ska bli klart!

"ÅH regnet det bara öser ner..o jag blir så blöt om både skor o strumpr...lalaal" *sjunger*

Det va nån gammal dänga som låg på svensktoppen för typ 100 år sen!!! ;)

Nä det va allt för idag...bye!!


Ovido - Quiz & Flashcards