MiaMarie´s tankar och dagar

Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Nu ni ska ni få höra!!!!

Av Marie - 17 september 2009 19:31

  

Glad

Så här glad är jag nu!!!

ja jag har varit glad länge, men inte fått berätta varför!!

Men nu får jag !!

JAG SKA BLI MORMOR!!!!

 Fattar ni hur glad jag är nu???

Min älskade Matilda o hennes fina kille Kimmie, som jag tycker så mycket om,

ska få en liten bebbe i mars!!!

Det är så roligt och underbart!

Ett barnbarn till, nr 2!!

Jag kan knappt tro att det är sant!

Men det är sant, för jag var med Matilda när hon fick beskedet på sjukhuset!

Först var Matilda lite ledsen, eller snarare orolig tror jag...oj vad händer nu???

Men det tog inte lång tid förrän hon hade bestämt att det va självklart att hon skulle ha denna lilla varelse som låg i hennes mage!

Pappa Kimmie strålade som en sol när han kom hem från jobbet!!

Så lycklig!!

Snart hade de pratat och verkligen bestämt tillsammans att det va så här de ville ha det!

De skulle nu bli mamma o pappa!!

Efter den dagen har jag nog inte sett dem vara på riktigt dåligt humör en enda gång!!!

De är lyckliga åt situationen.

Matilda håller nu på att flytta in hos Kimmie!

De planerar för framtiden...

Jag ser ett ungt par som är lyckliga, de lyser o är förväntansfulla.

De läser allt de kommer över o är väldigt intresserade av vad som händer med den lilla där inne i magen!

Jag tror det här kommer att gå sååååå bra...de kommer att bli jätteduktiga föräldrar!!

Fortfarande är allt som i en dröm...men när jag ser att magen på henne växer för var dag,

 så känns det mer o mer på riktigt!

Snart är det ultraljud, då får vi ett exakt datum för den stora händelsen!!

 

Fattar ni att jag är såååå himla glad!!

 

Jag återkommer "antagligen" Flört om detta ämne i kommande blogginlägg!

Tills dess säger "mormor" Marie

Bye bye!!!


 

 

 
 
chrille

chrille

17 september 2009 20:25

Ja då är jag här! Bredda bakgrunden vid dina inlägg så får du hela texten synlig. Prova med 20-30 pixel mer än du har nu.

http://chrillelingman.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny & Peter i Vendel

17 september 2009 20:25

Grattis grattis! Vad jätteroligt. Kram Jenny m. familj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 november 2011 22:54

OJJJJJ!!! Såg just att jag inte bloggat sen i september!! Skandal! Varför har jag itne de då tro? Jaaa jag har jobbat mycket! Men det kan ajg ju inte bara skylla på,  då det finns fler timmar på dygnet än då. Nää jag har väl bara inte h...

Av Marie - 30 september 2011 20:03

Ja så där är det.... men nu är jag iaf hemma men åker o jobbar imorgon igen. Fått jobba 3 pass mer än vad schemat visade! Det är man ju superglad för! Skulle ha jobbat endast 13 timmar, men veckan kommer att sluta på ca 35 timmar! Det är ...

Av Marie - 12 september 2011 23:34


Vet ni hur underbart det känns att känna hur ni bryr er och känna era värmande kramar!!  Det betyder mycket! Dels får jag läsa oxå att jag inte är ensam...det vet jag förut, men det känns ändå skönt att veta! Jag känner att jag har många därute...

Av Marie - 11 september 2011 22:30

.....och det är svårt att andas, känns det hopplöst igen. Ska det nu börja igen? Nej jag hoppas verkligen inte det.  Man säger att man ska kunna Stoppa det....men HUR gör man då? När tankarna mal och magen är i uppror. Det kryper inne i arm...

Av Marie - 2 september 2011 21:36


Så är man då äntligen långledig. Det är ju sjuk skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har jobbat såå mycket denna sommar. Inte mycket till ledighet heller. 11 dagar. Men nu har jag äntligen 4 dagar att andas på. Ska verkligen försöka att gö...

Ovido - Quiz & Flashcards